Вівторок, 30.04.2024, 15:03

Світ молоді

Інтернет-видання для школярів, студентів та молоді, яка хоче знати все!

Меню сайту
Реклама
Наше опитування
Що вас найбільше радує з приходом весни?
Всего ответов: 707
Міні-чат
300
Реклама
Коментарі
01.04.2016

ДІВЧИНА-ЗАГАДКА

приветик

12.09.2015

ДІВЧИНА-ЗАГАДКА

прівет

04.05.2015

УКРАЇНСЬКИЙ СОННИК

менi приснилось лелека i чорна лебiдь що це буде

21.04.2015

ПИРЯТИНСЬКИЙ ПЕЙСМЕЙКЕР НА 4 ГОДИНИ

Дуже приємно читати про земляків такі гарні новини. Так тримати, Ярославе!

01.04.2015

ДОБРОВОЛЕЦЬ З ПИРЯТИНА: У ВІЙСЬКОВІЙ ЧАСТИНІ МЕНІ СПОКІЙНІШЕ, АНІЖ У ТЕПЛІЙ ХАТІ

Ми дякуємо таким чоловікам як Сергій Ящук. Нехай Бог береже їх, а ми будемо молитися за те, щоб вони повернулися до своїх домівок живими і неушкоджени

Реклама
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Листи читачів » Листи читачів

РЕКЛАМА: ЗА МОЛОДЬ ЧИ ПРОТИ НЕЇ?
Здрастуйте, дорога редакціє «Світу Молоді»!
Пише вам учениця 10-го класу Піскун Марія. Я живу у Києві. Захолююся журналістикою та дизайном. Люблю читати, писати вірші, спілкуватися з друзями і, звичайно ж, читати газету «Світ молоді». Вона насправді дуже актуальна, сучасна, пізнавальна, доступна за ціною. Сподіваюся, моя стаття про рекламу не залишить Вас байдужими, адже це проблема для сучасної молоді.
З повагою, Піскун Марія.

Що таке реклама? По суті, це інформація про товар чи послуги в капіталістичному суспільстві, яка допомагає споживачам (тобто, нам з вами) обрати товар чи послугу до вподоби.

Чому реклама - здобуток капіталістичного суспільства? Оскільки при капіталізмі виникає жорстка конкуренція на ринку то-варів та послуг і йде боротьба за вибір спо-живача, у бізнесменів виникає потреба у рекламуванні своїх товарів, послуг, тор-гівельних марок. Робиться це різними способами – чесними і не дуже.

Зазвичай, у рекламі нам обіцяють „золоті гори” і вирішення усіх проблем, на-приклад, за допомогою „нової супер-щіточ-ки для вій” чи „казково хрумких курячих ніжок”. Але насправді ми повинні бути ду-же обачні, коли нам вихваляють „кота в мішку”. Доволі часто інформація, що подається в рекламі, може бути неправдивою чи дуже перебільшеною. Тому реклама стає шкідливою й навіть небез-печною для людини, а особливо для молоді, в якої часто ще не сформо-вані погляди на життя. У наш час реклама найрізно-манітніша: їжа, напої, відпочинок – рекламується все. То як же нам не помилитися і обрати те, що дійсно нам потрібне серед цього „безмежного океану”?
По-перше, треба знати, що є вид рек-лами під назвою „соціальна реклама”, що, безперечно, допомагає людям, застерігає їх від помилок і розчарування, звертає нашу увагу на соціальні проблеми. Соціальну рекламу створює держава, яка не має якихось корисливих цілей, отже, до соціальної реклами треба прислухо-вуватися і довіряти їй.
Інша справа, як же ставитися до „підприємницької реклами”? Давайте зараз усі поставимо собі це питання, поди-вившись на рекламу очима підлітка.

Почнемо з того, що, надивившись реклами, підліток може почати ску-повувати всі „чудодійні вироби”, навіть не задумуючись, чи потрібні вони йому вза-галі. Це підточує сімейний бюджет, а в ре-зультаті квартира завалена нікому не по-трібним хламом. Далі – гірше. Якщо під-літок „не наб’є собі гулю” на скуповуванні непотрібних речей і все одно буде сліпо до-віряти рекламі, це може призвести до па-ління та вживання алкоголю, адже, згадайте, як усе це красиво подається в рекламі. Виходить, що сучасна молодь зараз може бути під подвійним негативним впливом. З одного боку, „побавитися” цигарками чи алкоголем можуть запропонувати „дружбани”, а з іншого – давить реклама цих товарів, у якій усе так круто, розкішно, „по-дорослому”.

Що ж робити, щоб сліпо не піддаватися рекламі, яка є зараз майже усюди? Потрібно просто бути морально сильною людиною і дивитися на рекламу з критичної точки зору.

Але ж є, напевно, в рекламі й щось по-зитивне? Так, наприклад, ми дізнаємося про нові товари, їх нові якості, у людей, які зай-маються рекламними послугами, є робота, а наші однолітки, роздаючи «реклами» на вулицях чи в торгових центрах, отримують за це гроші. Ти також можеш таким чином попрацювати в позашкільний час, щоб заробити на нову мобілку чи i-pod.

Які ще плюси можуть бути у рекламі? Дехто розглядає рекламу як вид мистецтва, можливість проявити свою творчу фан-тазію, креативно рекламуючи той чи інший продукт. І справді, зараз рекламних біг-бор-дів стільки, що вони просто зливаються з ландшафтом мегаполісів. Але оригінальна, яскрава і смілива реклама, як свіжий подих вітру, пробивається через одноманітні пла-кати і стенди. Тому великий respect реклам-щикам, які підходять до своєї роботи творчо.

Але не забувайте, що реклама - це блиск і мішура, яка має не багато спільного з ре-альним життям. Реклама - вогонь, з яким не-безпечно гратися. Ми ж, молодь - метелики, яких приваблює і манить його світло. Та не забувайте, що вогонь може зігріти, а може й спалити. Тож не будьте легковажними метеликами - думайте, що ви робите!
Марія Піскун.

Категорія: Листи читачів | Додав: sasha (30.04.2009)
Переглядів: 909 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]