"Курити - це не модно!” – такими гаслами 19 листопада 2009 року у Міжнародний день не куріння Полтавська обласна молодіжна громадська організація "Твій Світ” закликала курців відмовитися від тютюну. Традиційно у світі цей день відзначають щорічно у третій четвер листопада. Цього разу із тютюновою епідемією вирішили боротися інформаційною роботою. "Вся ця сумна статистика не може не хвилювати. В Україні склалася особливо небезпечна ситуація щодо активного поширення тютюнокуріння, особливо у молодіжному середовищі. Наприклад, 63% опитаної молоді хоча б один раз в житті курили сигарети, 55% вказують на те, що їм дуже легко їх купити, навіть не дивлячись на закони, які забороняють продаж сигарет дітям до 18-ти років. Саме тому наша організація практично протягом усього часу свого існування вважає проблему тютюнової залежності однією з пріоритетних у своїй роботі. Детальніше...
Підступний вірус усе-таки закрався до твого організму? Тепер головне завдання — допомогти йому впоратися з хворобою. Почни з найбільш приємних ліків — відпочинку, теплого ліжника та келиха глінтвейну. Підігріте вино з прянощами — чудовий варіант, коли ти тільки-но почала кашляти. Детальніше...
Трапляється так, що лягаєш звечора здоровим, а встаєш зранку з хворим горлом та нежиттю. І ти згадуєш, що вчора спілкувався на вулиці з хворим товаришем, а наостанок ще й ноги трохи замерзли. От і все! Тепер доведеться хворіти. Шляхами вірусу Учений-вірусолог Еліот Дік доводить, що ситуацій, за яких до нас чіпляється вірус, - значно більше, ніж ми думаємо. Детальніше...
Українські наркологи б’ють на сполох: молодшим стає обличчя вітчизняного алкоголізму – 16-річні пацієнти наркодиспансерів уже нікого не дивують. Однією з причин загрозливого для здоров’я нації становища медики називають поширення серед молоді, підлітків і навіть дітей слабоалкогольних коктейлів (так званих алкопопсів). Усе почалося в 1994 році, коли у вітчизняній торгівельній мережі з’явився перший слабоалкогольний коктейль – джин-тонік. Підприємці, затамувавши подих, спостерігали за просуванням нового продукту. Детальніше...