Нині, в перехідний період від Темної Епохи до Світлої, не технічний прогрес, а стан моральності є показником здоров’я суспільства. Падіння моральності в усіх країнах – відмінна особливість нашого часу, коли темнота чинить останній супротив Силам Світла. Особливо важливу роль у піднятті духовності людства могли б відіграти такі досягнення технічного прогресу, як телебачення і радіо.
Особливо телебачення володіє здатністю потужного впливу на психіку людини, об’єднуючи собою головні органи відчуття – зір і слух. Тому сили темряви усіх мастей за допомогою своєї вічної зброї – грошей – тримають у руках головні канали телебачення в усіх країнах. Боротьба йде за кожну людську душу. Темрява використовує будь-які прийоми, її девіз: “Мета виправдовує засоби”.
Сили Світла не можуть втручатися в карму людей, вони не притягують насильно до Світла і допомагають тільки тим, хто усвідомив силу Світла і прагне до нього. Людина повинна сама вибрати свій шлях. Ми, люди, повинні поставити заслон перед темрявою, припинити цей брудний дощ бойовиків, сексуально збуджуючих і розбещуючих фільмів. Слідуючи моді, багато, навіть талановитих, режисерів стали “здобрювати” фільми, на вподобання низькопробних глядачів, показом оголених тіл, статевого акту, сцен насилля із вбивствами.
Жінка у такій сценічній продукції опускається до рівня об’єкту розпусти, вона частіше всього представляється розбещеною, аморальною, продажною і навіть убиває з більшою легкістю, ніж чоловік. Принизити жінку, розбещити її – завжди було дуже важливим завданням темряви. Чоловік тоді залишається без духовно-миротворчого, піднесеного керівництва, і його сильну енергію можна спрямувати на кровопролитні війни, розруху, насилля. Темрява хоче всіма хитрощами переконати чоловіка, що жінка нерозумна, розбещена, продажна – вона недостойна кохання й поваги, нею можна тільки володіти, з насиллям.
На одурманення жінок спрямовані наркотики, цигарки, алкоголь. У чоловіка нервова система грубіша, і він більш стійкий перед цими отрутами, але жінка, з більш чутливою й витонченішою нервовою системою, руйнується дуже швидко. Наркологи знають, як важко лікувати жінок. Повертаючись до питання про недопустимість виготовлення сексуально-еротичної “продукції”, слід пояснити це з позиції Космічних Законів.
Так, при спогляданні оголеного тіла, статевих актів і навіть насилля в основної маси людей психічна енергія починає трансформуватися у статеву, у кров виділяються гормони - виникає статеве збудження різного ступеня. Багато людей, навіть розумом усвідомлюючи огидний зміст сцени, відчувають статеве збудження. Енергія, яка йде з організму на це „голодне” збудження, уже викинута у простір у вигляді відходів, а вона могла б врятувати кожного з цих людей у період епідемії грипу, що надходить, або інших захворювань, тому що імунітет людини пов’язаний з кількістю психічної енергії у його організмі.
Так, сексуальний, „крутий”, як тепер кажуть, фільм викачав і викинув на сміття море енергії людей, особливо юнаків, найбільш активної і збуджуючої частини глядачів. Одночасно на статеве збудження, не захищене коханням, притягуються найогидніші істоти астрального світу, серед яких, крім нижчих стихійних духів – елементалій, є розпусники, статеві садисти і тому подібне. Їм може так сподобатися у вашому домі, де постійно йде подібна відеопродукція, що вони невидимо залишаться жити з вами. Потім, коли син, одержимий такою сутністю, стане гомосексуалістом, а дочка займеться розпустою, батьки й не подумають звинуватити себе у розтлінні дітей. Ніким не враховано кількість насильства, розпусти і вбивств, які слідують за переглядом „крутих” бойовиків.
До людини, яка увійшла подумки у сферу насилля, прилипають ніби магніт подібні чужі думки і нижчі сутності астрального світу. Навіть духовна людина довго не може відігнати від себе ці жахливі видіння, а при низькій моралі і слабій волі глядач – уже в’язень, а іноді й виконавець насилля. Письменник-філософ Л. Андрєєв у своєму оповіданні „Безодня” описує, як людина, яка стала свідком і жертвою жорстокого насилля, ніби заразившись цією тяжкою хворобою, здійснює тут же ще більш страшне насилля. Автор оповідання називає „безоднею” цю страшну силу, яка викликала два злочини, одне страшніше іншого. Саме у цю „безодню” втягує порочна відеопродукція наше юнацтво.