Навчитися правильно використовувати свій час – це справжнє мистецтво, досягнути якого може кожен. Скоріш за все, Ви намагалися робити це і раніше і, скоріш за все, у Вас виходило. Але проблема полягає у тому, що не багатьом вдається контролювати свій час кожну мить. Рішучі дії можуть бути ефективними на короткому відрізку часу, але не в довгостроковій перспективі. Саме це є нашою метою. Люди, які вміють керувати своїм часом, перш за все, можуть зосередитися на важливих справах та відокремити другорядні. Тайм-менеджмент – технологія організації часу і підвищення ефективності його використання; це процес тренування свідомого контролю кількості часу, витраченого на конкретні напрями діяльності, при цьому спеціально підвищується ефективність та продуктивність. Система управління часом включає в себе процеси, інструменти, техніки та методи. Вашій увазі пропонуємо 5 книг, які допоможуть знайти загублені години кожного дня. Отже, віднині час – контрольований ресурс. «Ваш час – у Ваших руках», Лотар Зайверт Час – найцінніший та дефіцитний ресурс. Особливо чітко це розуміють ті, хто заробляє на життя власною працею та прагне якнайраціональніше використовувати час та свої сили. Лотар Зайверт пропонує прогресивну методику, практичні поради та рекомендації щодо ефективного та результативного розподілу своєї діяльності, планування робочого часу та встановлення пріоритетів у житті. Чому саме цей автор знає так багато про управління часом? Він вважається провідним експертом з тайм-менеджменту в Німеччині та Європі, а також отримав міжнародну премію «Досконалість у практиці». Книга побудована геніально, адже вона зовсім не про те, як бути зайнятим, а про те як бути результативним. Для цього не потрібні додаткові години на добу, часу вистачає на все, а як саме Ви його будете використовувати – вирішувати Вам. Якщо у Вас немає часу – прочитайте цю книгу. «Берегти час означає свідомо його планувати та оптимально використовувати» «Мистецтво встигати», Алан Лакейн Алан Лакейн – відомий письменник, який розкриває секрети успішного тайм-менеджменту. Його книга «Мистецтво встигати» користується популярністю – у світі вже продано понад 3 мільйона копій. «Час = Життя. Тому у вас є вибір: марнувати свій час та життя або організуватися» – своєю цитатою А.Лайкен намагається спонукати нас до дій, і починати потрібно зі слів «як я можу найкраще використати свій час саме зараз?». Книга присвячена тим, хто прагне прожити цікаве, творче та щасливе життя. Автор описує проблеми сучасного життя і до яких хвороб людини це приводить. Окрім цього, він пропонує методи подолання цих проблем, дає цінні поради щодо досягнення помітних результатів. «Мистецтво встигати» – незамінний помічник у вашому житті, адже рецепти А.Лайкена прості та доступні кожному. Дана система використання часу була впроваджена в таких корпораціях як IBM, Bank of American, American telephon and telegraph, Standart Oil of California та інших. «Як взяти під контроль наш час та життя?» – на таке непросте питання Ви знайдене вичерпну відповідь у книзі «Мистецтво встигати». «Дефіциту часу не існує. У нас багато часу, щоб зробити все, чого дійсно хочемо» «25 кращих способів і прийомів тайм-менеджменту», Памела Дод & Даг Сандхайм Якщо у Вас немає часу на читання великих книжок з управління часом, книга «25 кращих способів і прийомів тайм-менеджменту» чекає саме на Вас. Автори Памела Дод і Даг Сандхайм зібрали кращі поради щодо організації часу та вмістили все в практичний посібник, читати який легко та цікаво. У Вас є можливість визначити, що саме для Вас значить час. Завдяки лаконічності інформації, залишається простір для роздумів над своїми пріоритетами та перевагами. Книга побудована на 5 розділах. «Вмійте зосередитися» – з цього все починається. У першому розділі автори пропонують почати з себе, а саме – записувати на папір, бо неможливо все тримати в голові, щось обов’язково забудеться або загубиться. Завдяки простим прикладам та завданням Ви зможете зрозуміти, що для Вас час і які у Вас пріоритети. Наступний розділ книги – «План». Не притримуйтесь штампів щодо планування часу – створіть особисту систему та поставте перед собою цілі. Це допоможе провести межу між головним та другорядним. Середина книги присвячена «Організації себе». Необхідно пам’ятати, безлад на робочому місці призводить до безладу в думках. «Дійте» – така назва четвертого розділу. На цьому етапі Ви зустрінете прості поради щодо раціонального використання часу. До речі, все починається з пунктуальності. Нарешті, останній розділ під назвою «Навчайтеся» – гарний висновок до всієї книги: експериментуйте, аналізуйте, приймайте поради, оцінюйте досягнуте та не забувайте про здоров’я – часу на все вистачає. «Організація часу – процес динамічний. Ваші системи не зможуть працювати ефективно впродовж тривалого часу, якщо Ви не будете за ними слідкувати і, за необхідності, змінювати» «Залиште гидливість, з’їжте жабу», Брайан Трейсі Брайан Трейсі – відомий канадський письменник, автор книг та аудіо програм на теми бізнесу, управління продажами, самореалізації, лідерства та самовдосконалення. Легендарна книга «Залиште гидливість, з’їжте жабу» вже перекладена на 23 мови і продано майже півмільйона друкованих копій. Здібність цілеспрямовано концентрувати увагу на найважливішій задачі, виконувати її відмінно та доводити до кінця – ключ до великого успіху, реальних досягнень, поваги, високого соціального статусу та щастя. Саме ця думка червоною ниткою проходить через усю книгу. Ви навчитесь прискорювати результати та витрачати час із розумом. Брайан Трейсі викладає свій життєвий досвід у 21 принципі, дотримуючись яких можна досягнути професійних вершин. Все доволі просто: слід навчитися приймати правильне рішення у цій чи іншій ситуації та розумно використовуючи час. «Сумно, що люди бідні, тому що ще не вирішили бути багатими. Вони страждають надмірною вагою і знаходяться в поганій фізичній формі, тому що ще не вирішили бути здоровими та спортивними. Люди неефективно марнують свій час, тому що ще не вирішили продуктивно його витрачати, чим би вони не займалися». «Пастка часу», Алек Маккензі Незліченна кількість читачів уже отримала задоволення від класичної книги з тайм-менеджменту «Пастка часу». Автор ділиться досвідом, як отримати максимальну ефективність та насолоду від своєї роботи впродовж дня. Якщо Ви бажаєте зробити більше за менший час – Ален Маккензі Вам допоможе. Він аналізував в основному людей пов’язаних з бізнесом, а саме як їм вдається все встигати. Книга переповнена розумними тактиками, відвертими інтерв’ю, а також простими зручними настановами щодо керування часом. Поради, що надані у книзі повністю адаптовані під сучасні умови: автор врахував проблеми, викликані новими технологіями та Інтернетом, та підготував практичні технологічні рішення. Ті, хто повністю перевантажений або завалений роботою та інформацією, знайдуть для себе покроковий вказівник, який допоможе впоратися навіть із тими справами, на які ніколи не вистачає часу. А також Маккензі знайомить читача із 20 найбільшими вбивцями часу та розкриває таємницю небезпечності так званої «економії часу». Натомість автор пропонує вибрати реалістичні цілі та встановити контроль над своїм життям. «Контролювати свій час означає усвідомити той факт, що зазвичай проблема саме у вас,а не в комусь іншому. А це означає проробити важку роботу над зміною своїх давно-встановлених звичок».
|