Субота, 25.11.2017, 06:59

Світ молоді

Інтернет-видання для школярів, студентів та молоді, яка хоче знати все!

Меню сайту
Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Реклама
Наше опитування
Що вас найбільше радує з приходом весни?
Всего ответов: 673
Міні-чат
300
Реклама
Коментарі
01.04.2016

ДІВЧИНА-ЗАГАДКА

приветик

12.09.2015

ДІВЧИНА-ЗАГАДКА

прівет

04.05.2015

УКРАЇНСЬКИЙ СОННИК

менi приснилось лелека i чорна лебiдь що це буде

21.04.2015

ПИРЯТИНСЬКИЙ ПЕЙСМЕЙКЕР НА 4 ГОДИНИ

Дуже приємно читати про земляків такі гарні новини. Так тримати, Ярославе!

01.04.2015

ДОБРОВОЛЕЦЬ З ПИРЯТИНА: У ВІЙСЬКОВІЙ ЧАСТИНІ МЕНІ СПОКІЙНІШЕ, АНІЖ У ТЕПЛІЙ ХАТІ

Ми дякуємо таким чоловікам як Сергій Ящук. Нехай Бог береже їх, а ми будемо молитися за те, щоб вони повернулися до своїх домівок живими і неушкоджени...

Реклама
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Березень » 22 » Як писати «геніальні тексти»
12:15
Як писати «геніальні тексти»
Написання хороших текстів – важливе професійне уміння, незалежно від того що Ви робите: пишите свій перший роман чи створюєте рекламний слоган для бренду. Відомі письменники та рекламісти розповідають як створювати «геніальні тексти». В цій статті зібрані кращі ідеї від Генрі Міллера, Маргарет Етвуд та Вільяма Сафайра. До них доєднуються письменник-антиутопіст Джордж Оруелл, англійський фантаст Ніл Ґеймен та рекламіст Девід Огілві.


Джордж Оруелл

Джордж Оруелл (George Orwell) — англійський письменник, справжнє ім’я — Ерік Артур Блер. Писав журналістські нариси й політичні та літературні есе. Всесвітньо відомим став завдяки двом творам, написаним в останні роки життя: політичній алегорії «Ферма тварин» і роману-антиутопії «1984». Ввів такі поняття як «Великий брат наглядає за тобою» та «холодна війна».
1. Ніколи не використовуйте метафору, порівняння, або інший риторичний вираз, який часто зустрічається в друку.
2. Ніколи не використовуйте довге слово якщо коротке згодиться.
3. Якщо Ви в змозі прибрати слово, завжди прибирайте його.
4. Ніколи не використовуйте пасивні звороти там, де можна використати активні.
5. Ніколи не викориcтовуйте іноземний вираз, наукове або жаргонне слово, якщо Ви можете вжити рівноцінне, повсякденне на рідній мові.
6. Поруште будь-яке з цих правил перш ніж напишете нецензурною мовою.


Ніл Ґеймен

Ніл Ґеймен (Neil Gaiman) — англійський письменник-фантаст, автор графічних романів і коміксів, сценаріїв до фільмів. До найвідоміших його робіт належать: «Зоряний пил», «Американські боги», «Кораліна», серія коміксів «Піщана людина» (цю серію газета «The Los Angeles Times» назвала «кращим сучасним коміксом в світі»). Ґейману присуджено багато нагород, серед яких премія «Хьюго» та медаль Ньюбері. Крім того, Геймен написав сценарій одного з епізодів популярного телесеріалу «Вавілон-5».

1. Пишіть.
2. Підбирайте одне слово за іншим. Знайдіть саме те, яке Вам потрібне і запишіть його.
3. Завершуйте те, що Ви пишете. Що б Вам для цього не треба було зробити – робіть це, доводіть роботу до кінця. (подібній ідеї слідує Стівен Кінг)
4. Відкладіть роботу в сторону. Згодом прочитайте її уявляючи, що Ви ніколи не читали цього раніше. Покажіть друзям, думку яких Ви поважаєте та кому подобаються роботи такого плану.
5. Пам’ятайте: коли люди кажуть Вам, що щось не те або не спрацьовує для них, вони майже завжди праві. Коли вони кажуть Вам конкретно що саме їм здається неправильним або як це виправити – вони майже завжди неправі.
6. Виправляйте. Пам’ятайте, що рано чи піздно, перед тим як воно досягне досконалості, Ви повинні будете викинути все з голови та рухатися далі й починати писати нову річ. Досконалість – як сонячні зайчики, за якими можна гнатися безкінечно. Продовжуйте рухатись.
7. Смійтеся над власними жартами.
8. Головне правило написання – якщо Ви робите це з достатньою нахабністю та впевненістю, Вам дозволено робити все що завгодно. (Це правило може бути як для написання так і для життя. Але для написання воно безумовно вірне). Тож пишіть свою історію так, як вона повинна бути написана. Пишіть її відверто, розкажіть її найкраще як Ви можете. Я не думаю що існують якісь інші правила. Інші, які мають значення.


Девід Огілві

Девід Огілві (David Ogilvy) — засновник рекламних агентств «Ogilvy & Mather», «Ogilvy PR», відомий копірайтер. Багато хто визнає Девіда Огілві «батьком реклами». У 1962 «Time» охарактеризував його як «найвідомішого чарівника в сучасній індустрії реклами». Організував рекламні кампанії для Rolls-Royce, Schweppes, Shell та Dove. Написав книги по рекламі та PR: «Таємниці рекламного двору», «Про рекламу». Завдяки ньому створено поняття «огілвізми» – афористичні висловлювання про рекламу та рекламну діяльність.

1. Прочитайте книгу з написання Роуман-Рафелсон. Прочитайте її тричі. (йдеться про книгу Writing That Works авторів Kenneth Roman та Joel Raphaelson - прим. OS).
2. Пишіть так як Ви говорите. Природно.
3. Використовуйте короткі слова, короткі речення та короткі абзаци.
4. Ніколи не використовуйте жаргонних слів, таких як надвисокомірно, реконцептуалізувати, декласифікувати, переосуджувати. Вони – ознака пихатих задів.
5. Ніколи не пишіть більше, ніж дві сторінки на будь-яку тему.
6. Перевіряйте цитування.
7. Ніколи не надсилайте листа або замітки в день коли Ви їх написали. Наступного ранку прочитайте їх вголос – і потім відредагуйте.
8. Якщо це щось важливе – попросіть колегу вдосконалити.
9. Перед тим як Ви надішлете листа або замітку, переконайтеся в абсолютній зрозумілості того, що Ви хочете щоб одержувач зробив.
10. Якщо Ви хочете ДІЇ, не пишіть. Підіть та скажіть хлопцю що Вам треба.

Джерело
Переглядів: 525 | Додав: sasha | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]